II LO   SP 53   Dane teleadresowebiuletyn informacji publicznej

school and education

Kontakt tel.

85 65 11 416

Logo Szkoły

II Liceum Ogólnokształcące im. Księżnej Anny z Sapiehów Jabłonowskiej w Białymstoku

Szkoła Podstawowa Nr 53 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Białymstoku

Logo IB

Rekrutacja Uczniów do I klas II LO

Informacje dla kandydatów:

  1. Profile klas 2022/2023
  2. O szkole
  3. Charakterystyka klas pierwszych
  4. Terminarz rekrutacji
  5. Kryteria rekrutacji do klas 1 a, c, d, e, f
  6. Kryteria rekrutacji do klasy 1 b (oddział medyczny - dwujęzyczny: język angielski poziom dwujęzyczny, przedmioty nauczane dwujęzycznie biologia i historia)
  7. Kryteria rekrutacji do klasy 1 g (oddział międzynarodowy - realizujący program matury międzynarodowej, język wykładowy - angielski)
  8. Rekrutacja do międzyoddziałowych grup języka niemieckiego DSD - język niemiecki poziom dwujęzyczny - podanie
  9. Rekrutacja do międzyoddziałowych grup języka chińskiego
  10. Wymagania na sprawdzian kompetencji językowych do klasy 1 b oraz przykładowy test
  11. Wymagania na sprawdzian kompetencji językowych do klasy 1 g oraz przykładowy test
  12. Regulamin rekrutacji
  13. Strona elektronicznego Naboru 2022
  14. Wzory dokumentów: oświadczenie – samotne wychowywanie, oświadczenie – wielodzietność, instrukcja  i nne pliki do pobrania.
  15. Deklaracja wyboru drugiego języka, realizacji rozszerzonego programu nauczania języka niemieckiego DSD, religii, etyki, wyboru obowiązkowych lub dodatkowych przedmiotów
  16. Wykazy punktowanych w rekrutacji 2022 osiągnięć naukowych, artystycznych i sportowych

Czytaj dalej

0
0
0
s2sdefault

Matura 2022 – doskonałe wyniki naszych Absolwentów, 100% zdawalność

Z dumą informuję, że wszyscy nasi Absolwenci zdali egzamin maturalny, uzyskując doskonałe wyniki.

Szczególne słowa uznania przekazuję Absolwentom, którzy uzyskali najwyższe wyniki z danego egzaminu.
- 100% z języka polskiego na poziomie rozszerzonym uzyskali Anna Markowska (3a), Dominika Kuźbiel (3c), Elżbieta Maria Zajkowska (3d), Dominik Juchniewicz (3e), Jakub Kloza (3e), Natalia Anna Sańko (3e), Julia Strankowska (3e), Agnieszka Zinówko (3e)
- 100% z filozofii na poziomie rozszerzonym uzyskał Jakub Kloza (3e)
- 100% z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym uzyskali Jakub Falkowski (3a), Stanisław Wildowicz (3a), Gabriela Jońska (3b), Oliwia Julia Wasiluk (3b), Karolina Czech (3c), Natalia Kiejzik (3c), Jerzy Muszyński (3c), Iga Kasabuła (3d), Małgorzata Śnieć (3d), Michał Mozyrski (3e)
- 100% z języka angielskiego na poziomie dwujęzycznym zdobyli Michał Rogożyński (3a), Aleksandra Kuryło (3e)
- 100% z języka niemieckiego na poziomie rozszerzonym zdobyła Lara Swierkot (3b)
- 86% z języka francuskiego na poziomie rozszerzonym zdobyła Łucja Dejewska (3b)
- 100 % z języka rosyjskiego na poziomie rozszerzonym zdobyli Valery Gościłowicz (3a), Ewa Iwaniuk (3c)
- 80% z języka rosyjskiego na poziomie dwujęzycznym uzyskała Kateryna Lohoyda (3c)
- 100% z matematyki na poziomie rozszerzonym zdobyli Miłosz Dąbrowski (3a), Tomasz Barcicki (3d)
- 97% z fizyki na poziomie rozszerzonym uzyskali Miłosz Dąbrowski (3a), Adam Filewicz (3a)
- 100% z biologii na poziomie rozszerzonym uzyskali Cezary Kamianowski (3b), Jakub Bondaruk (3d), Kacper Duszyński (3d), Elżbieta Maria Zajkowska (3d)
- 100% z chemii na poziomie rozszerzonym uzyskał Hubert Dziełak (3b)
- 100% z geografii na poziomie rozszerzonym uzyskali Jakub Pajdowski (3a), Jakub Jańczak (3c), Natalia Kiejzik (3c)
- 100% z informatyki na poziomie rozszerzonym zdobył Jakub Misiaszek (3a)
- 100 % z wiedzy o społeczeństwie na poziomie rozszerzonym uzyskali Igor Demianiuk (3c), Karol Jamróz (3e), Julia Statkiewicz (3e)
- 100% z historii na poziomie rozszerzonym zdobyli Barbara Skibicka (3a), Igor Demianiuk (3c), Karol Jamróz (3e), Dominik Juchniewicz (3e), Michał Mantur (3e), Michał Mozyrski (3e), Natalia Anna Sańko (3e), Julia Strankowska (3e), Natalia Woroniecka (3e)
- 100% z języka polskiego na poziomie podstawowym zdobyli Anna Markowska (3a), Elżbieta Maria Zajkowska (3d), Dominik Juchniewicz (3e), Jakub Kloza (3e), Natalia Anna Sańko (3e), Julia Strankowska (3e)
- 100% z matematyki na poziomie podstawowym zdobyli Karolina Białous (3a), Emilia Błaszczak (3a), Miłosz Dąbrowski (3a), Jakub Falkowski (3a), Adam Filewicz (3a), Krystyna Kiersnowska (3a), Jakub Kusznier (3a), Jan Jakub Panas (3a), Miłosz Teleszewski (3a), Mateusz Turycz (3a), Mateusz Chrzanowski (3b), Hubert Dziełak (3b), Gabriela Jońska (3b), Cezary Kamianowski (3b), Gabriela Kiluk (3b), Aleksandra Łupińska (3b), Oliwia Mironowicz (3b), Joanna Nikitiuk (3b), Tomasz Michał Tomczyk (3b), Anna Bonda (3c), Bartosz Dybowski (3c), Maja Anna Garkowska (3c), Martyna Górska (3c), Natalia Kiejzik (3c), Dominika Kotyńska (3c), Jerzy Muszyński (3c), Oliwia Potocka (3c), Kacper Przeździecki (3c), Rafał Pyłko (3c), Dominik Zawadzki (3c), Katarzyna Barcicka (3d), Tomasz Barcicki (3d), Jakub Bondaruk (3d), Pola Drobisz (3d), Julia Kardasz (3d), Iga Kasabuła (3d), Magdalena Nartowicz (3d), Sergiusz Romaniuk (3d), Tymoteusz Walicki (3d)
- 100% z języka angielskiego na poziomie podstawowym uzyskali Emilia Błaszczak (3a), Jakub Falkowski (3a), Krystyna Kiersnowska (3a), Aleksander Kościuch (3a), Urszula Malecka (3a), Szymon Prokopiuk (3a), Laura Ramotowska (3a), Rafał Redlin (3a), Michał Rogożyński (3a), Mateusz Brzozowski (3b), Kinga Chomicka (3b), Łucja Dejewska (3b), Hubert Dziełak (3b), Eliza Górska (3b), Gabriela Jońska (3b), Cezary Kamianowski (3b), Gabriela Kiluk (3b), Maja Kuczyńska (3b), Gabriela Lotko (3b), Aleksandra Łupińska (3b), Oliwia Mironowicz (3b), Emilia Nodzewska (3b), Michał Skoczyński (3b), Wanda Maria Strankowska (3b), Kornel Talkowski (3b), Agnieszka Ancypo (3c), Anna Bonda (3c), Bartosz Gaiński (3c), Maja Anna Garkowska (3c), Martyna Górska (3c), Jakub Jańczak (3c), Paweł Kasabuła (3c), Natalia Kiejzik (3c), Dominika Kotyńska (3c), Dominika Kuźbiel (3c), Bartłomiej Łakus (3c), Amelia Łaszkiewicz (3c), Kamil Łuszczewski (3c), Michał Miroń (3c), Jerzy Muszyński (3c), Gabriel Ostapczuk (3c), Oliwia Potocka (3c), Kacper Przeździecki (3c), Marcelina Suprun (3c), Dominik Zawadzki (3c), Zuzanna Bakier (3d), Tomasz Barcicki (3d), Amelia Barszczewska (3d), Pola Drobisz (3d), Kacper Duszyński (3d), Julia Kardasz (3d), Iga Kasabuła (3d), Dominika Kotyńska (3d), Magdalena Nartowicz (3d), Joanna Sacharczuk (3d), Małgorzata Śnieć (3d), Mateusz Wierciszewski (3d), Michał Wojtkowski (3d), Weronika Wołoszczyk (3d), Elżbieta Maria Zajkowska (3d), Dominika Czajkowska (3e), Karol Jamróz (3e), Aleksandra Kuryło (3e), Michał Mozyrski (3e), Natalia Anna Sańko (3e), Julia Strankowska (3e), Natalia Woroniecka (3e), Agnieszka Zinówko (3e)
- 92% z języka francuskiego na poziomie podstawowym zdobyła Kinga Krutul (3e)
- 100 % z języka niemieckiego na poziomie podstawowym uzyskały Agnieszka Cybulska (3b), Julia Swierkot (3b), Lara Swierkot (3b)
- 98% z języka rosyjskiego na poziomie podstawowym zdobyła Nina Jermołaj (3d)
- 90% z języka hiszpańskiego na poziomie podstawowym uzyskała Adrianna Pryzmont (3c)

Gratuluję i cieszę się z wysokich wyników matury Wszystkich Absolwentów II Liceum Ogólnokształcącego im. Księżnej Anny z Sapiehów Jabłonowskiej w Białymstoku. Życzę podjęcia studiów na wymarzonych kierunkach. Składam wyrazy uznania i szacunku Waszym Rodzicom.

Dariusz Bossowski
dyrektor szkoły

0
0
0
s2sdefault

Matura międzynarodowa IB Diploma Programme 2022 r. - wysokie wyniki i 100% zdawalność

Gratuluję wszystkim Absolwentom wyników matury międzynarodowej!

Najwyższe wyniki w szkole uzyskali:

  1. Michalina Anikiej - 43 punkty!

  2. Julia Kotowicz – 42 punktów !

  3. Laura Tomczak – 42 punktów !

  4. Anna Maria Sokołowska - 41 punktów!

  5. Magdalena Alifier - 40 punktów!

  6. Alicja Bąk – 40 punktów!

  7. Wojciech Burbula – 40 punktów!

  8. Aleksander Skutnik – 40 punktów!

Maksymalnym wynikiem możliwym do osiągnięcia jest 45 punktów (z każdego z 6 przedmiotów można osiągnąć maksymalnie 7 punktów oraz 3 dodatkowe punkty za Extended Essay oraz TOK).

Średni wynik matury międzynarodowej w II LO to 37 punkt, który przewyższa średnią światową.

Cieszą nas wyniki Michaliny Anikiej, Julii Kotowicz, Laury Tomczak, Anny Marii Sokołowskiej, Magdaleny Alifier, Alicji Bąk, Wojtka Burbuli oraz Aleksandra Skutnik, które są dla nas ogromnym sukcesem, tylko nieliczni abiturienci International Baccalaureate Diploma Programme na całym świecie osiągają wyniki powyżej 40 punktów. Gratulujemy!

Najwyższą ocenę z matury w skali 1-7, czyli 'siódemkę' z egzaminu maturalnego uzyskali:

  • język angielski (poziom rozszerzony): Magdalena Alifier, Michalina Anikiej, Wojciech Burbula, Alicja Bąk, Julia Wiktoria Chwatko, Aleksandra Dral, Weronika Gromek, Jakub Jerzy Górecki, Zuzanna Horba, Julia Kiryluk, Julia Kotowicz, Szymon Łukaszewicz, Gabriela Przybyłowska, Izabela Pszczółka, Aleklsander Skutnik, Anna Maria Sokołowska, Łucja Śladowska, Laura Tomczak, Jędrzej Wójtowicz,

  • język francuski (poziom podstawowy): Magdalena Alifier, Alicja Bąk, Laura Tomczak

  • język polski (poziom podstawowy): Magdalena Alifier, Michalina Anikiej, Julia Kotowicz, Urszula Kużel, Anna Maria Sokołowska, Katarzyna Żamojda

  • ekonomia (poziom rozszerzony): Wojciech Burbula, Alicja Bąk

  • psychologia  (poziom podstawowy): Laura Tomczak, Katarzyna Żamojda

  • biologia (poziom podstawowy): Anna Maria Sokołowska

  • fizyka (poziom rozszerzony): Wojciech Burbula, Szymon Łukaszewicz

  • informatyka (poziom rozszerzony): Skutnik Aleksander

  • informatyka (poziom podstawowy): Aurelia Małgorzata Adamczak, Michalina Anikiej
  • matematyka AA (poziom podstawowy): Michalina Anikiej, Julia Kotowicz, Izabela Pszczółka Izabela

Uzyskanie oceny 7 z egzaminu maturalnego przeliczne jest uczniom IB DP rekrutującym na polskie uczelnie jako 100% wynik matury w rekrutacji z danego przedmiotu.

Dariusz Bossowski, dyrektor szkoły

0
0
0
s2sdefault

Gratulacje dla Absolwentów Szkoły Podstawowej nr 53 w Białymstoku!

Gratuluję wszystkim Absolwentom Szkoły Podstawowej nr 53 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Białymstoku uzyskania wspaniałych wyników egzaminu ósmoklasisty.

Średni wynik egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego w SP 53 wynosi 77,14%.

100% wynik egzaminu z języka polskiego uzyskał:
Aleksander Zdrajkowski.

Średni wynik egzaminu ósmoklasisty z matematyki w SP 53 wynosi 93,32%.

100% wynik egzaminu z matematyki uzyskali:
Jakub Cackowski, Bartosz Choiński, Julia Czerniawska, Karol Dakowicz, Dominika Doroszko, Natalia Gawryluk, Maciej Goroszewski, Ada Hryszko, Kacper Januszkiewicz, Maria Jaroszewicz, Michał Jóźwiak, Igor Jurewicz, Michał Karpiuk, Mikołaj Kazberuk, Szymon Korbut, Stanisław Kozłowski, Maria Łysiuk, Joanna Makowska, Julian Rosołowski, Sebastian Roszkowski, Weronika Rynkiewicz, Adam Sienkiewicz, Ewa Stypułkowska, Piotr Szczepański, Maja Witkowska oraz Grzegorz Wojciuk.

Średni wynik egzaminu ósmoklasisty z języka angielskiego w SP 53 wynosi 97,35%.

100% wynik egzaminu z języka angielskiego uzyskali:
Patrick Anderson, Róża Borowska, Bartosz Choiński, Maja Chomicka, Julia Czerniawska, Dominika Doroszko, Aleksander Głębocki, Hanna Gnatowska, Maciej Goroszewski, Franciszek Grzybowski, Ada Hryszko, Hanna Jacuńska, Kacper Januszkiewicz, Michał Jóźwiak, Igor Jurewicz, Michał Karpiuk, Szymon Korbut, Lilianna Kosowska, Julia Koterman, Lena Kowalczyk, Gabriela Kupis, Maria Łysiuk, Joanna Makowska, Karolina Marcinkiewicz, Michalina Michniewicz, Pola Panasewicz, Krystian Paszkowski, Julian Rosołowski, Weronika Rynkiewicz, Jakub Siergiejko, Ewa Stypułkowska, Magdalena Wawrzeniuk, Grzegorz Wojciuk oraz Aleksander Zdrajkowski.

Gratuluję i życzę powodzenia w rekrutacji do wymarzonych szkół średnich! 

Dariusz Bossowski
dyrektor szkoły

 

0
0
0
s2sdefault

Nasi nauczyciele szkolą się

W ramach projektu UE ERASMUS+ Fair School (Sprawiedliwa Szkoła) partnerzy projektu spotkali się w mieście Espinho w Portugalii, aby wziąć udział w działaniach związanych z uczeniem się, nauczaniem i szkoleniem (LTTA), które odbyły się w dniach 13-17 czerwca 2022 r., w formie „wspólnego wydarzenia szkoleniowego dla pracowników w celu budowania zdolności w praktyce szkoły wychowawców”. Z ramienia naszej szkoły udział w szkoleniu wzięły pani Agnieszka Pęksa, pani Elżbieta Korzeniecka, pani Urszula Orpik, pani Magdalena Okułowicz-Kierczak oraz pani Katarzyna Nikiciuk.

To działanie szkoleniowe składało się z 5-dniowego wspólnego szkolenia dla wybranych nauczycieli szkolnych, którzy uczestniczyli w szkoleniach online („narzędzia budowania potencjału online dla nauczycieli i edukatorów”) w celu zbadania praktycznych strategii nakreślonych w metodologii („metodologia Fair School włączająca”). Było to bardzo intensywne szkolenie w pięknej scenerii. To wydarzenie szkoleniowe rozwinęło wspólne uczenie się i wymianę dobrych praktyk. Podczas tego szkolenia w grupach opracowano filmy instruktażowe dotyczące działań edukacyjnych do zastosowania w salach lekcyjnych w oparciu o metodologię Fair School. Później samouczki te zostaną umieszczone na internetowej platformie edukacyjnej jako demonstracyjny materiał szkoleniowy. Ta działalność szkoleniowa, opracowana z wykorzystaniem interaktywnych doświadczeń, pozwoli nauczycielom na pełne zrozumienie fundamentalnej jednoczącej przesłanki praktyk naprawczych, dyskusji grupowych w kręgu, aby ułatwić konstruktywną rozmowę i zachęcić do pełnego uczestnictwa wszystkich zaangażowanych. W ten sposób uczestnicy byli w stanie zidentyfikować niezawodne metody wykorzystania kręgów do budowania społeczności, ustanawiania norm oraz rozwiązywania problemów zachowań i relacji. Udział zarówno szkół ponadgimnazjalnych, jak i partnerów technicznych z konsorcjum projektu pozwolił na odpowiednią walidację stworzonych materiałów dla oczekiwanych rezultatów. Rolą różnych podmiotów było, dla partnerów technicznych, przedstawienie pracy wykonanej do tej pory podczas opracowywania projektu. Najlepszym sposobem na ulepszenie opracowanych materiałów jest bezpośredni kontakt z nauczycielem, który będzie z nich korzystał. W przypadku szkół średnich biorących udział w pilotażach nauczyciele zaangażowali się w przygotowanie materiałów do przyszłej realizacji pilotażowej z udziałem ich uczniów. Przedstawiali sugestie ulepszeń i rozwiewali wątpliwości dotyczące wdrożenia. Samouczki wideo są kluczowym elementem metodologii projektu Fair School i pomagają nauczycielom szkolnym i ich uczniom rozwijać kompetencje uczenia się i uczenia się, które wspierają sukces we wdrażaniu serii instrumentów i metodologii Fair School. Istnieje wiele zidentyfikowanych korzyści oferowanych przez te samouczki, takich jak indywidualne i niepowtarzalne doświadczenie uczenia się, w ramach którego nauczyciele mogą dostosować lekcje i zajęcia tylko do środowiska nauczania swojej szkoły, a nawet do określonej klasy. Samouczki wideo pomagają również poprawić nastawienie do nauczania i dynamiki szkoły: uczenie się jest przyjemniejsze dla nauczycieli i personelu szkoły, a dzięki ciągłej zachęty i pochwałom ze strony trenerów personel może nie czuć się już przytłoczony lub sfrustrowany wyzwaniami związanymi z ich zawodem. Zachęca to do samodzielnego uczenia się: dzięki wskazówkom nauczyciele uczą się przejmować inicjatywę w swojej pracy i sposobie rozwoju szkoły, a także uczą się kontrolować tempo uczenia się. Samouczki wideo przyczyniają się do poprawy samooceny i pewności siebie, dostarczając nauczycielom zasobów i kompetencji, których potrzebują, aby wyróżniać się w szkole, biorąc pod uwagę tematykę projektu. Materiały szkoleniowe w ramach projektu Fair School pomagają stworzyć pozytywną przestrzeń do pracy i miejsce pracy, oferując ustawienie ukierunkowane na wyniki i skupienie, bez innych uczestników i zakłóceń, dzięki czemu nauczyciele mogą lepiej skoncentrować się na nauce. To z kolei generuje i wzmacnia autonomię i odpowiedzialność: nauczyciele szkolni są w stanie samodzielnie podnosić swoje kompetencje, prawie bez jakiejkolwiek pomocy z zewnątrz. W ten sposób nauczyciele i pracownicy szkoły są siłą napędową ich rozwoju osobistego i instytucjonalnego i uczą się brać odpowiedzialność za doskonalenie w kierunku swoich studiów.

Agnieszka Pęksa

Find more information about Fair School:

http://www.fair-school.org/

Visit the project ERASMUS+ Dissemination Platform:

https://erasmus-plus.ec.europa.eu/projects/eplus-project-details#project/2020-1-ES01-KA201-083026

#fairschoolproject #diversity #erasmusplus #education #teachers #educators #school #training #learning

0
0
0
s2sdefault

Matura 2022- wydawanie świadectw dojrzałości

Szanowni Absolwenci,
rozdanie świadectw dojrzałości oraz aneksów do tych świadectw odbędzie się dnia 5 lipca 2022 r. (wtorek) według poniższego harmonogramu:

  • 3a w godz. 10:00- 11:00 sala 304,
  • 3b w godz. 10:00- 11:00 sala 305,
  • 3c w godz. 10:00- 11:00 sala 306,
  • 3d w godz. 10:00- 11:00 sala 307,
  • 3e w godz. 10:00- 11:00 sala 308,
  • 3f w godz. 18:00- 18:30 sala 309,
  • Absolwenci z poprzednich lat w godz. 12:00- 15:00 gabinet 10.

Od dnia 6 lipca 2022 r. świadectwa dojrzałości będzie można odebrać w kancelarii szkoły, w gabinecie nr 10 w godzinach 8:00- 15:00.

Przypominam, że hasła umożliwiające zalogowanie się do serwisu internetowego w celu obejrzenia indywidualnych wyników były przygotowane do odebrania przez Absolwentów w kancelarii szkoły. Serwis będzie dostępny pod adresem: www.oke.lomza.pl PO ZALOGOWANIU OD 5 LIPCA 2022 R. OD GODZ. 8:00

 

Dariusz Bossowski

dyrektor szkoly

 

0
0
0
s2sdefault

Egzamin Ósmoklasisty 2022- wydawanie zaświadczeń

Szanowni Absolwenci Szkoły Podstawowej nr 53 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Białymstoku,
informujemy, że od dnia 8 lipca 2022 r. (piątek) będzie można odebrać zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty (w gabinecie nr 10).

PRZYPOMINAMY, że zgodnie z terminarzem rekrutacji do szkół ponadpodstawowych do 13 lipca 2022 r. do godz. 15:00 należy w złożyć w Szkole pierwszego wyboru oryginał świadectwa ukończenia szkoły oraz oryginał zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty.

Zaświadczenia Absolwentów SP 53, którzy będą kontynuować naukę w II LO zostaną bezpośrednio przekazane komisji rekrutacyjnej w II LO.

Przypominam, że hasła umożliwiające zalogowanie się do serwisu internetowego w celu obejrzenia indywidualnych wyników były przygotowane do odebrania przez Absolwentów u wychowawców klas. Serwis będzie dostępny pod adresem: www.wyniki.edu.pl PO ZALOGOWANIU OD 1 LIPCA 2022 R. OD GODZ. 10:00

Dariusz Bossowski, dyrektor szkoły

0
0
0
s2sdefault

Podręczniki na rok szkolny 2022/2023

Dyrektor szkoły ogłasza zestaw podręczników i materiałów edukacyjnych, które będą obowiązywać w roku szkolnym 2022/2023. Szczegółowe wykazy podręczników dla poszczególnych klas Liceum dostępne są w zakładce:

Strefa ucznia/Podręczniki. 

Szczegółowe wykazy podręczników dla klas siódmych i ósmych SP nr 53 znajdują się na dole strony w zakładce: SP 53/Podręczniki. Podręczniki i materiały ćwiczeniowe klas siódmych i ósmych SP zostaną zakupione na rzecz szkoły w ramach dotacji celowej przeznaczonej na wyposażenie szkół. Uczniowie klas siódmych i ósmych zakupują we własnym zakresie wyłącznie podręczniki do języka angielskiego, języka niemieckiego oraz religii.

Zapraszamy uczniów Liceum na kiermasz używanych podręczników: przez całe wakacje:

https://zso2bialystok.pl/index.php/kiermasz-podrecznikow,

natomiast w szkole dnia 26 sierpnia 2022 r. (piątek) w godz. 10:00- 12:00 (hol- parter).

Dariusz Bossowski dyrektor szkoły

0
0
0
s2sdefault

Kontakt

85 65 11 416