Wpłaty za grudzień (od 1.12-19.12.2024 r.) w kwocie 117,32 zł. (14 dni) należy dokonywać w terminie od 25 do 27 listopada 2024 r. na konto Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Białymstoku:

71 1240 1154 1111 0010 3577 7842 podając w tytule przelewu: imię i nazwisko ucznia, klasę i miesiąc, za który wnoszona jest opłata.

Nadwyżki powstałe z odwołań, widoczne w aplikacji, należy odliczyć od podanej kwoty. Wpłaty dokonane po ustalonym terminie będą zwracane na konto nadawcy. Przypominamy, że jednodniowe nieobecności nie podlegają odliczeniu.

Odwołanie obiadów należy zgłosić poprzez aplikację e-Stołówka nie później niż do godz.12- ej ostatniego dnia roboczego poprzedzającego nieobecność ucznia. Szczegóły dotyczące organizacji w zakładce OBIADY Osoby, które będą korzystały z obiadów w grudniu będą miały automatycznie przypisaną deklarację na 2 i 3 stycznia 2025 r., opłata za te dni doliczona zostanie do opłaty styczniowej.

W przypadku rezygnacji z obiadów 2.01 i 3.01.25, należy odwołać je w aplikacji e-Stołówka do dnia 20.12.2024 r.

Dariusz Bossowski dyrektor szkoły