Wpłaty za miesiąc styczeń i pierwszy tydzień po feriach zimowych w kwocie 150,84 zł

(18dni: 13 dni stycznia: 2-3.01, 9-10.01,13-17.01, 20-23.01 i 5 dni lutego: 10-14.02)

należy dokonywać w terminie od 2 do 7 stycznia 2025 r. na konto Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Białymstoku:
71 1240 1154 1111 0010 3577 7842 podając w tytule przelewu: imię i nazwisko ucznia, klasę i miesiąc, za który wnoszona jest opłata.

Wpłaty dokonane po ustalonym terminie będą zwracane na konto nadawcy.
Odwołanie obiadów należy zgłosić poprzez aplikację e-Stołówka  nie później niż do godz.12-ej ostatniego dnia roboczego poprzedzającego nieobecność ucznia.

REGULAMIN STOŁÓWKI SZKOLNEJ (pdf 196 KB