Wpłaty za listopad w kwocie 159,22 zł. (19 dni) należy dokonywać w terminie od 25 do 28 października 2024 r. na konto Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Białymstoku:
 71 1240 1154 1111 0010 3577 7842 podając w tytule przelewu: imię i nazwisko ucznia, klasę i miesiąc, za który wnoszona jest opłata. Powstałe nadwyżki z odwołań ,widoczne w aplikacji,należy odliczyć od podanej kwoty.

Wpłaty dokonane po ustalonym terminie będą zwracane na konto nadawcy.
Przypominamy, że jednodniowe nieobecności nie podlegają odliczeniu.
Odwołanie obiadów należy zgłosić poprzez aplikację e-Stołówka  nie później niż do godz.12-ej ostatniego dnia roboczego poprzedzającego nieobecność ucznia.
Szczegóły dotyczące organizacji w zakładce OBIADY

Dariusz Bossowski  dyrektor szkoły