Wpłaty za listopad w kwocie 159,22 zł. (19 dni) należy dokonywać w terminie od 25 do 28 października 2024 r. na konto Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Białymstoku: 71 1240 1154 1111 0010 3577 7842 podając w tytule przelewu: imię i nazwisko ucznia, klasę i miesiąc, za który wnoszona jest opłata. Powstałe nadwyżki z odwołań, widoczne w aplikacji, należy odliczyć od podanej kwoty. Wpłaty dokonane po ustalonym terminie będą zwracane na konto nadawcy. Przypominamy, że jednodniowe nieobecności nie podlegają odliczeniu. Odwołanie obiadów należy zgłosić poprzez aplikację e-Stołówka nie później niż do godz.12-ej ostatniego dnia roboczego poprzedzającego nieobecność ucznia. Szczegóły dotyczące organizacji w zakładce OBIADY

Dariusz Bossowski dyrektor szkoły