MEDAL DILIGENTIAE – medal ustanowiony w 1767 roku przez króla Stanisława Augusta, nadawany wychowankom Korpusu Kadetów w Warszawie (Akademii Szlacheckiego Korpusu Jego Królewskiej Mości i Rzeczypospolitej) jako zaszczytne wyróżnienie za pilność w nauce. Medale były nadawane w 2 stopniach: złotym i srebrnym.

Od 2004 roku przyznawany przez Prezydenta Miasta Białegostoku najpilniejszym Uczniom i ich Nauczycielom. Z radością informuję, iż Medal „Diligentiae - za pilność" otrzymali:

  • Tomasz Pogorzelski uczeń II LO i pani prof. Urszula Orpik,
  • Michalina Ignaciuk uczennica SP 53 i pan prof. Michał Dobkowski.

Serdecznie gratulujemy!

Uroczyste wręczenie medali odbędzie się 1 września 2025 r. o godz. 13:00 w VIII LO w Białymstoku.

Dariusz Bossowski  dyrektor szkoły

  1. W roku szkolnym 2025/2026 dostarczać obiady będzie firma cateringowa - "Rewolucja – usługi cateringowe Elżbieta Walicka" 
  2. Koszt  dzienny dwudaniowego obiadu z deserem dla ucznia to 8,66 zł.
  3. Wpłaty dokonywać należy na konto Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Białymstoku:
     71 1240 1154 1111 0010 3577 7842
     podając w tytule przelewu: imię i nazwisko ucznia, klasę i miesiąc, za który wnoszona jest opłata.
  4. W roku szkolnym 2025/2026 opłaty za obiady przyjmowane są tylko w wyznaczonych terminach.
  5. Opłata za miesiąc wrzesień wynosi 147,22 zł (17 dni x 8,66). Powyższą kwotę należy przesłać na podany numer konta do dnia 3 września. Opłata dla uczniów KLAS PIERWSZYCH LO, po odliczeniu dni wyjazdu integracyjnego (8,9,10 września), wynosi 121,24 zł.
  6. Wpłaty za kolejne miesiące należy dokonywać z góry, w terminie od 25. do 27. dnia każdego miesiąca  poprzedzającego miesiąc, w którym uczeń będzie korzystał z obiadów.
  7. Wpłaty dokonane później (po ustalonym terminie) będą zwracane na konto nadawcy.
  8. Odwołanie obiadów należy zgłosić poprzez aplikację e-Stołówka  nie później niż do godz.12-ej ostatniego dnia roboczego poprzedzającego nieobecność ucznia.
  9. W roku szkolnym 2025/2026 obiady rozpoczynają się od 08.09.2025 r.

Szanowni Nauczyciele, uprzejmie informuję że:

28.08.2025 r. (czwartek) -  odbędzie się zebranie zespołów przedmiotowych z Dyrekcją Szkoły:

  • godz. 8:00 – zebranie liderów zespołu ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej -pedagodzy, psycholodzy, doradca zawodowy sala 3,
  • godz. 9:00 – historia, edukacja obywatelska, wiedza o społeczeństwie, prawo, psychologia, geografia, biznes i zarządzanie, ekonomia sala 4,
  • godz. 10:00 – matematyka, fizyka, informatyka sala 5,
  • godz. 11:00 - chemia, biologia sala 6,
  • godz. 12:00 – język polski, łacina, plastyka, muzyka, biblioteka sala 7,
  • godz. 13:00 – język angielski sala 133,
  • godz. 14:00 – język niemiecki, francuski, rosyjski oraz zebranie zespołu ds. programu międzynarodowego DSD sala 134,
  • godz. 15:00 - zebranie zespołu ds. programu międzynarodowego IB DP sala 133,
  • godz. 15:00 – wychowanie fizyczne, edukacja dla bezpieczeństwa sala 3,
  • godz. 16:00 - zebranie zespołu ds. programu międzynarodowego MYP sala 133,
  • godz. 16:15 – religia sala 4.

29.08.2025 r. (piątek) – odbędzie się zebranie z dyrektorem szkoły:

  • godz. 8:30 - zebranie wychowawców i asystentów klas 7 i 8 SP sala 3,
  • godz. 9:00 – zebranie wychowawców i asystentów klas 1 i 2 Liceum sala 133,
  • godz. 10:00 – zebranie wychowawców i asystentów klas 3 i 4 Liceum sala 134,
  • godz. 12:00 -  Plenarna Rada Pedagogiczna – organizacja i plan pracy szkoły w roku szkolnym 2025/2026 (w auli).

1.09.2025 r. (poniedziałek) – uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego w sali gimnastycznej:

  • 9:00 kl. I i III Liceum oraz 7 SP,
  • 10:00 kl. II i IV Liceum oraz 8 SP.

 

Dariusz Bossowski  
dyrektor szkoły

Zapraszamy uczniów Liceum na kiermasz używanych podręczników 27 sierpnia
2025 r. (środa) w godz. 10:00 - 13:00 na holu przy auli i stołówce.

Dyrektor szkoły ogłasza zestaw podręczników i materiałów edukacyjnych, które będą obowiązywać w roku szkolnym 2025/2026 w klasach liceum.

oddziały międzynarodowe:

Szkoła Podstawowa SP53

 

Podkategorie