- Szczegóły
- Odsłony: 841
IB MYP 5
INTERNAL CALENDAR
COHORT 2021-2025 (Klasa 2 LO)
Rok 2024/2025 | |
---|---|
SEPTEMBER | |
OCTOBER | PP workshop |
NOVEMBER | PP meeting with supervizors |
DECEMBER | |
JANUARY | |
FEBRUARY | MLA workshop PP meeting with supervizors |
MARCH | |
APRIL | PP exhibition
11.04.2025 S&A second semester completion |
MAY | |
JUNE |
- Szczegóły
- Odsłony: 1454
KLASA 2 LO
INSTRUKCJA DODAWANIA DZIAŁAŃ W SYSTEMIE MANAGEBACK
SERVICE AS ACTION
Do końca listopada każdy powinien mieć dodane planowane działanie (punkty 1,2,3)
Ostateczny termin zamknięcia działania: 11 kwiecień 2025
W roku szkolnym 2024/2025 uczniowie dodają w systemie manageback przynajmniej 1 działanie w całym roku szkolnym. Działanie wybierają z propozycji nauczycieli w danym roku MYP lub mogą sami zaproponować aktywność.
- Jak dodać działanie?
- Klikamy mały niebieski kwadracik: Add service activity. Uzupełniamy (to będzie część zakładki summary):
- nazwa name;
- klikamy: in-school lub out-of-school;
- dodajemy opis planowanego działania description;
- cele aims;
- odkilkujmemy ‘outcomes’, czyli cele do osiągnięcia, które będziecie potem opisywać
klasa 2g
outcomes:
collaboration, awareness, challenge, global value, ethics, perseverance, initiative
x1 w roku szkolnym;
- Klikamy mały niebieski kwadracik: Add SA activity.
- Outcomes po kliknięciu w zakładce summary zaświecą się na pomarańczowo, oznacza to, że działanie z planowanymi celami do osiągnięcia zostało dodane.
- .Wybieramy zakładkę REFLECTIONS&EVIDENCE:
- dodajemy EVIDENCE (na zdjęciach nie pokazujemy twarzy);
- klikamy w ADD NEW ENTRY, to będzie opis działania, w tym osiągnięcia celów ‘outcomes’, które wybraliście wcześniej w zakładce SUMMARY. Opis musi być na tyle dokładny, aby ze zdań w nim zamieszczonych można było wywnioskować, że wcześniej wybrane cele ‘outcomes’ zostały zrealizowane, oraz jakie refleksje Wam towarzyszyły. W poradniku ‘Service as Action Handbook’, zamieszczonym na stronie internetowej szkoły, na stronie 15 znajdują się szczegółowe wymagania, zaś na stronach 7-12 możecie znaleźć opis celów ‘outcomes’ z pytaniami, które możecie wykorzystać dodając wpis ((I am aware of….; It was a challenge because…)
klasa 2g
outcomes:
collaboration, awareness, challenge, global value, ethics,perseverance, initiative
x1 w roku szkolnym; - następnie nadal w tej samej zakładce tj. REFLECTIONS AND EVIDENCE należy kliknąć w ‘outcomes’, które są zamieszczone poniżej wpisu w formie zdań, a obok nich znajduje się kwadracik, w którym zaznaczamy, że dane cele ’outcomes’ udało nam się osiągnąć.
- Teraz cele ‘outcomes’ które wcześniej świeciły się na pomarańczowo na głównym podglądzie Waszego działania powinny świecić się na zielono.
- PAMIĘTAJCIE O ESEJU (FORMAT A4) NA KONIEC I DODANIU GO DO EVIDENCE
- Klikamy mały niebieski kwadracik: Add service activity. Uzupełniamy (to będzie część zakładki summary):
- Kolejne kroki:
- Kiedy:
- wymagane ‘outcomes’ świecą się na zielono;
- dodaliście SUMMARY;
- dodaliście opis w zakładce REFLECTIONS&EVIDENCE;
- dodaliście EVIDENCE
wysyłacie wiadomość e-mail Librusem do p. Magdaleny Uryn z informacją o wykonaniu zadania.
- Następnie (po około 7 dniach):
- sprawdzacie pod swoim nazwiskiem Overall SA Progress;
- i analizujecie wynik;
- czerwone ‘concern’- wymaga poprawy
(zgłaszacie się osobiście lub wysyłacie e-mail do p. Magdaleny Uryn z ewentualnymi pytaniami); - niebieskie ‘to be determined’- wymaga poprawy;
- pomarańczowy puchar ‘excellent’- oznacza zamknięcie roku i poprawne zrealizowanie Service as Action.
- Uwagi dodatkowe:
- Znaczki obok działania- pomarańczowy zegarek (approved), oraz zielony ptaszek (completed)- opcja blokady na działaniu. Jeżeli jest zielony ptaszek ‘completed’, a chcielibyście edytować działanie, proszę o informację.
- Wszystkie działania, jeśli dodaliście, traktujcie jako ‘approved’, nie musicie czekać na akceptację.
- Kiedy:
- Wymagane ‘outcomes’
- klasy 7a/b/c
collaboration, awareness, challenge, perseverance. - klasy 8a/b
collaboration, awareness, challenge, global value, perseverance. - klasa 1d
collaboration, awareness, challenge, global value, perseverance, initiative. - klasa 2g
collaboration, awareness, challenge, global value, ethics, perseverance, initiative.
- klasy 7a/b/c
Strona 62 z 75